Selecteer een pagina

De vierde bijeenkomst van Club Stedelijk vond op dinsdag 6 maart plaats in Den Bosch.

De ontvangst was dit keer bij restaurant Noble om 17.30 uur. Vanaf hier werden de leden vervoerd met prachtige oldtimers naar het Stedelijk Museum. Geheel in stijl ter gelegenheid van de laatste expositie Styledrive.De ontvangst in het museum liet voldoende ruimte om te netwerken en te genieten van heerlijke hapjes.

Om 18.30 uur startte het inhoudelijke programma onder leiding van Timo de Rijk. Hij informeerde de leden over de naamswijziging van het museum naar Design Museum Den Bosch, per juni 2018. Daarnaast presenteerde hij de plannen van de herinrichting van de begane grond. De bijdrage vanuit de leden van Club Stedelijk wordt op deze manier uitstekend benut.

Na Timo volgden twee topsprekers; Pacelle van Goethem en Michiel Muller. Pacelle gaf een presentatie over impact & overtuigingskracht. Pacelle deed jarenlang onderzoek naar de wetmatigheden van overtuigen en onthulde deze aan de leden. Verder gaf ze antwoord op vragen als: Hoe werkt invloed en overtuigen? Hoe groeit overtuigingskracht? En Wat geeft impact in vergaderingen, speeches, onderhandelingen & presentaties?

Een perfecte opstap naar de tweede spreker Michiel Muller. Michiel Muller is een groots ondernemer en specialist op het gebied van ondernemerschap, innovatie, het openbreken van markten en daadkracht. Op jonge leeftijd heeft Michiel, samen met oprichter Marc Schröder, de benzineketen Tango weten uit te bouwen tot een internationaal succes. Na de verkoop heeft dit duo Route Mobiel opgericht, de concurrent van ANWB Wegenwacht. Recent startte hij met drie compagnons de online supermarkt Picnic waarover hij uitgebreid vertelde tijdens deze bijeenkomst.

We sloten de avond af bij restaurant Noble. Het was weer een fantastische bijeenkomst; op naar de volgende in juni.